tiistai 5. toukokuuta 2015

Peppu edellä puuhun

Meillä asiat hoidetaan hieman nurinkurisesti.
Kihloihinhan mentiin 5 viikkoa tapaamisesta, häitä tosin vietetään kun ollaan oltu yhdessä 6 vuotta.
Hääpuvun hankin käytettynä ja sulhanen näki puvun jo silloin.
Olen ollut kultasepänliikkeeseen yhteydessä tulevasta sormuksesta, mutta pitopalveluihin en ole vielä ollut yhteydessä.

Kaikki aikanaan, eikö? :D

Lähde

Olen tällä hetkellä vain todella innoissani sormusasiasta! Kaikkien pohdintojen jälkeen päädyin siihen, että haluan teettää sormukseni raumalaisessa kultasepänliikkeessä. Ja kuinka moni on yllättynyt että kyseessä on myös hääkakunkoristeistaan tuttu CaiSanni? :D Kun noin taitavia kultaseppiä löytyy omasta kaupungista, miksi lähteä merta edemmäs kalaan. :)

Kävin tapaamassa heitä viikonloppuna messuilla ja päätökseni vahvistui. :) Olen tähän asti ihaillut sormuksia vain netistä, mutta nyt näin niitä ihan livenä. Todella upeita. Heiltä löytyi myös miehen makuun sopiva sormus, mikä on todellinen lottovoitto! Mies on paljon tarkempi tällaisista asioista kuin minä, olin varma ettei hänelle uutta sormusta edes löydetä. :D

Lähde


Enää pitäisi vain päättää materiaalit mitkä haluaisin sormukseen, sekä tietenkin malttaa odottaa hieman lähemmäs hääpäivää... :D Minua ei ole suotu kärsivällisyydellä, joten tämä tekee tiukkaa! :) Suurimpia pohdintoja tällä hetkellä on sormukseni materiaaleista. Sormus tulee olemaan joko hopeaa tai keltakultaa, mutta en yhtään osaa päättää kumpaa. :D
 Vielä pitää vain malttaa yli vuosi odottaa että saan sormuksen sormeeni, kauhean pitkä aika!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Ja eihän kaikkien tarvitse tehdä asioita samassa järjestyksessä ;) Minä ehkä valitsisin kullan materiaaliksi sormukseen hopean nopean tummumisen takia, mutta saahan senkin kyllä aina kiillotettua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos hopeasormus on sormessa koko ajan, niin silloin se ei tummu. Mutta hopea on kultaa paljon pehmeämpää, jolloin siihen tulee helpommin naarmuja ja se helpommin kärsii. Sen takia kulta olisi hyvä, alan ehkä sittenkin kallistumaan keltakullan kannalle. :D

      Poista